Tuesday, September 15, 2009

today??

hmm
ri towk sama jak ngan hari marek
x blajar juak
haha..best juak:D
kmkorg maen jak keja
mula baca buku komik yg ashura embak
dahya maen rubiks cube ani
susah eh...blur plk ku maen
tpi siap juak aher2 nya
alya nolong*thank you alya*

dahya smbung gik maen snake and ladders keroro pun ashura mbak juak
aku ajak2 kalah eh..haha
dah mls gik maen ya
aku agak la ani..nya pun tgh maen snake and ladders juak tpi ngan cdak akmal hasby ngan hamizan

aku maen cube sambil nangga cdak maen
ahernya abis juak..pemenangnya hamizan,kedua ani and ketiga akmal hasby
tetak2 kmkorg nangga akmal hasby merepak sorang2
ani mdh ngan aku bisin na juak eh akmal ya
tetak2 jak lah
waktu rehat ya kmkorg ani hntr dodol c.pridah

dah abis rehat kmkorg duak wanie gurin2 kat lante
sejok!!haha...dahya aku dudok balit atas krusi
nangga org maen
dah t'lalu boring,aku agak ppn putih tulis tarikh ngan hari
dahya aku agak cdak syahmi ngan azizi...aku tnyk lah
aku:apa torang buat ya??
syahmi:phl??mok maen kah??
aku:mok2!!
syahmi:maen lah..susun duit lok
azizi:ajak org laen maen juak

dahya,aku ajak la cdak farah,wanie,ayu,ani ngan atul
kmkorg maen la monopoly tranformers pun...
haha..lwk eh...plek2 suma mainan ya...farah jdi bank,aq jdi tkg jaga kad rumah
dah abis masa,kmkorg pulang lah..
haha

No comments:

Post a Comment